- Memberikan perkhidmatan cemerlang kepada pengurusan perkhidmatan, kemudahan awam dan tanggungjawab sosial kepada warga Majlis Perbandaran Klang.
- Melaksanakan sistem pengurusan kewangan dan perakaunan dengan cekap, sistematik dan berkesan.
- Menjalankan tugas dan tanggungjawab dengan adil dan prihatin di samping mengekalkan suasana mesra dan harmoni.
- Berusaha meningkatkan taraf kesihatan, kebersihan dan kestabilan alam sekitar di kawasan Majlis Perbandaran Klang ke tahap yang terbaik melalui perancangan, pelaksanaan dan pengawasan dinamik dan menyeluruh.
- Berusaha membantu golongan peniaga dan penjaja dalam bidang perniagaan dengan menyediakan kemudahan yang sempurna dan menyeluruh.
- Membuat penilaian harta secara adil bagi maksud cukai taksiran dan menguruskan harta tetap Majlis dengan cekap.
- Memproses permohonan pelan-pelan pembangunan secara adil, cekap dan efisyen agar pembangunan tanah mencapai imbangan yang baik antara pembangunan fizikal, sosial, ekonomi dan alam sekitar.
- Memastikan projek pembangunan dan penyelenggaraan infrastruktur kemudahan awam dan taman rekreasi dalam keadaan baik.
Wednesday, September 3, 2008
Piagam Pelanggan MPK
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment