Sunday, July 27, 2008

salam perkenalan

hari ini pembangunan di Malaysia sedang pesat membangun,dalam sedar atau tidak kita juga terlibat dalm aspek pembangunan nagara. walaupun kebanyakkan antara kita terlibat secara tidak langsung dalam pembangunan negara.perkara ini tidak harus dipandang muda dan ringan kerana ia meninggalkan kesan yang mendalam kepada pembangunan negara.

3 comments:

Nurul Huda Nasir said...

boleh x jebat jelaskan sedikit sebanyak tentang pembangunan negara kita x kiralah dari aspek apa sekalipun..tq..:-)

hafiziesa said...

menjawab mengenai persoalan yang dikemukakan oleh saudar Huda. boleh lah dikatakan pembangunan di Malysia sedang pesat membangun.tetapi pembangunan ini telah sedikit terganggu dengan hal ehwal semasa.sepeti mana yang kita tahu terdapt beberapa projek mega telah dibatalkan kerana mainan politik. perkara lain yang telah mencacatkan pembangunan di malaysia ialah kebanyakkan projek telah di ali babakan dimana pengusaha besar memberi projek yang diamanahkan kepada mereka kepada syarikat yang tidak layak untuk menerima projek tersebut.

Nurul Huda Nasir said...

ooo...g tu ea...bg conto projek mea yg di batalkan 2..dan bila berlaku..mntk maap la byk bertanya..sy ni kutang pengetahuan dalam bab2 pembangunan negara ni...trm ksh..